Bu bir teşekkür konuşmasıdır...
Ürün elime bu pazartesi ulaştı ve bu hafta içini tekrar tekrar evimi süpürmek için değerlendirdiğimi ifade etmeliyim. İlk kablosuz süpürge deneyimim olduğu için abartıyor olabilirim belki... ama alışılagelen kablolu süpürgelerin insanda yarattığı üşengeçlik faktörünü ortadan kaldırdığını söyleyebilirim. Her kullanımda filtre temizliği yapmak, depo boşaltmak gibi zahmetlerin olmaması cabası. Şimdi saha çalışmalarından notlar geliyor :) Abartılacak bir gürültüsü yok, yalnızca daha yoğun kirin bulunduğu alanlarda ve köşelerde cihaz daha güçlü çalışmaya başlıyor ve dolayısıyla ses normalin birkaç katına çıkıyor. Ancak bunun anlık ve başlık o bölgeden uzaklaşır uzaklaşmaz kesilen bir gürültü olduğunu göz önünde bulundurmalısınız. Bir diğer ses değişimi parke, seramik gibi çıplak zeminlerden halıya geçildiğinde yaşanıyor. Buradaki değişim salt bir gürültü farkından ibaret değil, ton farkı diyebilirim. Tırtıklı iki yüzey birbirine temas ettiğinde oluşan çıt sesinin sürekli gelmesine benziyor. Çıkan toz, saç vs. kiri gördüğünüzde buna değiyor neyse ki. Şarj süresinin 70 dakika olduğu bilgisi epey göreceli, bunu bir eksi olarak belirtmek isterim. Muhtemelen sık sık süpürme yapıldıktan sonra evdeki kir azalacağı için şarjın dayanma süresi de uzayacaktır, en azından ümidim bu yönde. Belki en ciddiye alınabilecek eksi nokta istasyon kablosunun uzunluğu denilebilir. İnternette hiçbir bilgiye ulaşamamıştım, ancak kullanma kılavuzunda kablonun 1,2 metre olduğunu okuyabildim ve çamaşır odamdaki prize kılı kılına yetişti. Kablo uzunluğu alçak priz kullanımını zorunlu kılıyor, keşke biraz daha uzun yapılmış olsaydı... Her halükarda hayatıma getirdiğiniz konfor duygusu için teşekkür ederim. Bütün alıcılara keyifli kullanımlar dilerim!